reklama

Senicu čakajú zaujímavé voľby, spustila sa vulgárna antikampaň

Ostatných 12 rokov Seničania veľký záujem o komunálne voľby nemali, pred štyrmi rokmi bola volebná účasť v našom meste okolo 30 %, pričom celoslovenský priemer sa pohybuje okolo 50%. Nemožno sa čudovať, víťaz bol v ostatných troch prípadoch vopred jasný (vyhral pán Ľubomír Parízek), ale nikoho to neprekvapilo, keďže ani v jednom prípade proti nemu nestál kandidát s reálnou šancou na úspech. Navyše, pán Parízek kandidoval s podporou pravice, aj Smeru, k čomu pridal rúško nezávislosti. Z toho vyplýva, že komunálne voľby v Senici nudili. Avšak ľudia, ktorí sú ešte namlsaní predvolebným súbojom z júnových parlamentných volieb a niečo podobné postrádajú aj v Senici, si prídu 27. novembra na svoje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)
Senica je v týchto voľbách rozdelená na dva tábory
Senica je v týchto voľbách rozdelená na dva tábory 

 Spustená bola vulgárna antikampaň, vydržte čítať až do konca !!!

Najdôležitejším faktom, ktorý okorenil predvolebnú kampaň v Senici, bola strata podpory pravice pre Ľubomíra Parízka. Pravicové strany SDKÚ-DS, SaS a KDH sa rozhodli vytvoriť hnutie Nové Senica, ktoré predložilo vlastného kandidáta na primátora - Pavla Kalmana. Rozvod pravice a Parízka je z oboch strán odkomunikovaný vzájomnou urazenosťou, ale pravičiarom sa niet čo diviť, hrať sa na hluchých a slepých sa nedá večne - o tom, že koľká bije je každému priemerne inteligentnému Seničanovi jasné už niekoľko rokov. A tak proti milovanému (aj nenávidenému) primátorovi stojí Nová Senica, ktorá ma za sebou množstvo letákov, plagátov a bilbordov a navyše organizuje aj masové predvolebné mítingy. Musíte uznať, že toto si proti pánovi Parízkovi v minulosti nikto nedovolil a tak nás čakajú nesmierne tesné voľby, v ktorých môže rozhodnúť každý jeden hlas (nepreháňam, v minulosti sa tak stalo aj vo väčších mestách, ako je Senica - rozhodol rozdiel desiatok hlasov).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oproti oficiálnej pozitívnej kampane (teda kampane na podporu jedného z kandidátov) sa spustili aj antikampane a otvorene priznávam, že jednu z nich som spustil aj ja (Skupina na Facebooku: "Nevolím Ľubomíra Parízka za primátora mesta Senica" - pridalo sa cca 340 ľudí a počet stále rastie). Mojim cieľom nebolo vytváranie nevraživosti voči súčasnému primátorovi, ani na neho kydať hnoj a som rád, že do terajšieho momentu sa okrem mňa k tomu neznížili ani členovia tejto skupiny. Skupinu vnímam ako moje demokratické právo na pluralitu názorov a prejavenie slobody voľby (je to príznačné najmä teraz, v období 21. výročia Nežnej revolúcie). Moju skupinu využívam na vecné argumenty, na zdieľanie rôznych predvolebných materiálov, na zvyšovanie občianskej informovanosti. Reakcia na moju iniciatívu nedala dlho čakať a v ostatných dňoch sa objavila aj antikampaň proti pánovi Kalmanovi, ktorej sa prekvapivo zhostil Martin Parízek (syn Ľubomíra Parízka). Upozorňujem, že mi je na vracanie z ľudí, ktorý do predvolebného súboja zaťahujú rodinu kandidátov, avšak pán Parízek junior do kampane vstúpil sám, a to takým vulgárnym spôsobom, že (ako sa dočítate nižšie) sami uznáte, že sa na to nedalo nereagovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Začalo sa to reakciami k poslednému článku na mojom blogu. Pán Parízek junior obvinil sympatizantov pána Klamana, že sú to ľahko ovplyvniteľní mladí ľudia, ktorí s ním sympatizujú len preto, že je členom SaS, a v skutočnosti majú radi Sulíka. (Netušil, že narazil na človeka, ktorý je členom mládežníckej politickej organizácie - teda na človeka spoločensky informovaného).Pokračoval, že Kalmanova kandidatúra má len jeden účel - aby SaS-ka získala moc v meste. Pavol Kalman je vraj majestátne neschopný (neviem, či pán Parízek vie, čo vôbec slovo majestátny znamená - najbližším synonymom je slovo vznešený), je to iba nastrčená bábka. Ja osobne som bol označený za "siskára", keďže som si dovolil zapochybovať o úprimnosti kandidatúry pána Kostelného - v minulom článku na blogu som napísal, že podľa môjho názoru jediným motívom kandidatúry pána Kostelného je roztrieštenie neparízkovských hlasov, aby tak bola vydláždená cesta k opätovnému zvolenie Ľubomíra Parízka. Voči týmto mojim slovám sa v maile ohradil aj samotný pán Kostelný (OK, budem mu veriť), ale ako absolútne nenáhodná mi prišla reakcia Parízka juniora, ktorý sympatizantov Pavla Kalmana vyzval, že keď nechcú voliť jeho otca, tak nech aspoň volia pána Kostelného (myslím, že teraz chápu aj tí, čo im to pomalšie myslí ...). Priestor na vyjadrenie čoskoro dostane aj pán Kostelný, s ktorým som dohodnutý na rozhovore.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Avšak, toto bol len ľahký rozjazd Parízka juniora v jeho kampaňovaní. Inšpirovaní mojou aktivitou založil originálnu facebookovskú stránku: "Nevolím Kalmana za primátora mesta Senica". Napriek tomu, že sa mu tam do terajšieho momentu pridalo neuveriteľných 6 ľudí dokázal vzbudiť pozornosť. Antikampaň sa rázne pritvrdila, v profile tejto stránky je takýto popis: "Pán Kalman neponúka žiadne riešenie, je len šašo SaS, jeho volebný program stojí za h.... Radšej budem voliť schopných čo už niečo dokázali ako bábiku". Pravé vulgárnosti pritom prišli ešte len o niečo neskôr. Avšak, zaujatosť Martina Parízka voči SaS-ke mi je popravde smiešna. Pán Parízek neustále kydá na tú SaS-ku, bez ktorej predsedu by dnes on, ako podnikateľ, len ťažko platil 19-percentnú daň z príjmu ... Avšak, je čas, aby sme si predstavili zlatý klinec antikampane. Korunou všetkého boli slová, ktoré pán Parízek ml. adresoval svojim názorovým oponentom vo svojom facebookovskom profile (nemal ani toľko chochmesu, aby si ho zamkol). Najhoršími možnými nadávkami častuje ako predstaviteľov SaS, tak aj pána Kalmana a dokonca vyzýva na brutálny fyzický útok !!! Myslím, že ďalšie slová sú zbytočné, urobte si názor podľa obrázku z priloženého linku (ostatné osoby reagujúce na Martina Parízka sú cenzurované). PRE ZOBRAZENIE OBRÁZKA KLIKNITE SEM !!!.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslíme si o tejto kampani čo chceme. Pravdou však je, že nie je zbytočná, keďže je celkom zjavne vidieť, že niekto sa tu bojí o svoj flek ...

Aktualizácia (20.11.2010) - Reakcia na obvinenia Martina Parízka 

Včera som na svojom blogu uverejnil screenshot z Facebooku zachytávajúci vulgárne slovné útoky Martin Parízka na pána Kalmana a ďalších členov SaS. Dotyčný ma obvinil, že som snímku získal hacknutím jeho facebookovského účtu, nakoľko on mal svoj profil zablokovaný. Avšak, už na včera zverejnenej snímke môžete dole vidieť chat-ovacie okienka mojich priateľov a nie priateľov Martina Parízka. Z toho vyplýva, že snímka bola spravená z môjho účtu, a nie z účtu M. Parízka, na ktorý by som sa musel dostať hacknutím, a takisto, že jeho profil bol voľne dostupný (profil si zamkol až po zverejnení spomenutej snímky). Preto odmietam výzvu M. Parízka, aby som sa mu ospravedlnil, nakoľko som podľa môjho názoru nevykonal nič zlé.

P.S. Vopred odmietam úvahy o fotomontáži, voľne dostupný profil M. Parízka mohli vidieť aj viacerí uživatelia Facebooku.

Jakub Nedoba

Jakub Nedoba

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  2x

V júli 2019 sa mi prihodila taká vec, že som sa stal na osem mesiacov poslancom NR SR. Predtým som bol štyri roky mestským poslancom v Senici. A predtým zas aktivistom. No teraz som v 32 rokoch na politickom dôchodku.Inak ma zaujíma film, literatúra a ázijská kuchyňa. Od roku 2018 sa pokúšam hrať na súťažnej úrovni šach.Narodil som sa v Košiciach, vyrastal v Senici a momentálne žijem v bratislavskom Ružinove. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu